Hvor er motivasjonen?!

Blir s sinna p meg selv! Arrg! Jeg var s flink trene fr og trente minst 5 dager i uka og var ganske fornyd. S kom sykdommen i rekke og tur p bde Benjamin og meg og treninga stoppet opp. Og jeg finner ikke treningsmotivasjonen min igjen. Har du tatt den? Jeg vil i sfall gjerne ha den tilbake:)

Her sitter jeg spiser sjokoladekake isteden for spise noe sunt og gjre noe fornuftig. Er ogs vanskelig vre flink alene. Jeg er ganske flink til lage sunn og god mat, men er alt det andre jeg spiser igjennom mltidene som ikke er bra. Hvordan skal jeg bli kvitt det stsuget?
Fr var det null problem holde seg til stsaker bar ei helgene, og jeg hadde lite lyst p noe kake mer.
I dag skal jeg trene! Men det sa jeg i gr og jeg ble hjemme:( Men jeg M! Og i morra skal jeg trene med sss og jeg m sjekke ssen det ligger ann i fromen fre det for sstra mi er treningsnarkoman og sprek lissom:p


Jeg vil ha litt snn mage jeg:) Trenger ikke vre riktig s flat, bare litt mindre lovehandles og litt mindre mage s er jeg fornlyd jeg;)


Det jeg skal trene p er styrke ryggen, vekk med ryggfettet, vekk med lovehandles, strammere mage, mindre innside lr og stramme rompa et hakk:)

For dere som er nye p bloggen min s har jeg en sykdom som heter Crohns, som er betennelse i hele fordyelses systemet mitt og gjr at det er masse jeg ikke tler av mat.
Null salat og r grnnsaker. Alt m vre kokt, stekt osv. Tler lite fiber og fr. Kan ikke spise grvbrd s m spise kneip de f gangene jeg spiser brd. Tler ikke mye av det heller. Jeg holder meg unna, brd, pasta, ris og poteter. Kan heller ikke spise mye frykt som er harde og vanskelig fordye som eple, pre, kiwi osv..

S et kosthold er vanskelig for meg. Jeg m spise sunt samtidig som jeg m spise litt usunt for balansere. Holde meg unna sukker og spise fett. Fett er ikke s farlig spise, er kalorier det er farlig f for mange av.

Har du tatt motivasjonen min?

Noen rd til hvordan komme meg opp av sofaen igjen p?

4 kommentarer

Tina

26.01.2011 kl.11:11

Skjnner godt hva du mener

siljers

26.01.2011 kl.11:13

Var nettopp p treningsenteret ;) Det er s godt! Skrev om det p bloggen n nettopp ogs. Jeg fr mer motivasjon hvis jeg legger inn ny musikk p ipoden. Srlig slik som letting go med Sean Kingston. Den gjr at jeg fr futt i kroppen, og kommer i gang! Prv det du ogs:-)

Linn

26.01.2011 kl.11:30

Har snne perioder jeg ogs. Men selvom du prver finne 100 unnskyldninger for ikke dra p trening, s gjr det uansett. Etterp kan du vre stolt, og man fler seg jo s mye bedre. Selvom du ikke har ork, DO IT! S kommer du inn i det, og gleder deg hver dag til trene :)

Jeanette jig.no

26.01.2011 kl.11:30

Jeg fokuserer p "ikke tenk, bare gjr det"... Det funker for f meg ut av stolen, for jeg fokuserer for mye p hvor tungt det er, hvor mye pes det er finne treningstyet i skapet (hvor teit er ikke det tenke) osv osv... Men bare reis deg opp, gjr det :-)

Og jeg har hengt bilder p kjleskapet som motiverer meg, s print ut de bildene du har her og heng de opp :)

Lykke til!

Skriv en ny kommentar

Kristina - Pokerface

Kristina - Pokerface

27, Skien

Mitt navn er Kristina, og jeg er mamma til en gutt p 6. Er opptatt av trene, lage mat fra bunn og har flere hobbyer som jeg deler p denne bloggen:) Spr eller kontakt meg viss dere lurer p noe =) kristina_js@hotmail.no Pokerface p facebook Instagram - pokerfacedesigns

Kategorier

Arkiv

hits