Oppdatering C9 - Dag 1-4



Dag 1 spiste jeg eple og druer som ''mellommat'' fra JA listai tillegg til programmet.

Dag2 fikk jeg dilla p fruktsalat med kanel:) Man kan spise 250ml(jordbr, druer, eple)til hver mltid opptil 3-4 ganger daglig.



Shaken smaker best med litt kakaopulver i samt isbiter og noen runder i blenderen s det nesten blir slush!

Dag 3 kan man spise et mltid p opptil 600 kalorier. N ble ikke mitt mltid det beste, men dette er en barneporsjon med ekstra salat, chips uten salt(tilsatte bitte litt selv) og en halv kyllingfilet som var grillet i ovnen uten smr/olje. Ble en del pepper for smaksette salaten og chipsen:p Kalorier her ble godt under 600 kalorier s det er jo innafor!
Dag 3 skal man veie seg og den viste -0,8kg.



Dag 4 som er i dag skulle vi ut i skogen brenne bl! S da mtte jeg vre kreativ lage noe som jeg kunne spises og som kunne tilberedes p bl! Lsningen ble kylling ferdig stekt(frossen) i biter, litt kantareller(s nr jeg kom hjem at det ikke tilhrte den frie listen) og en hel paprika og krydra med hvitlkspulver og pepper:)
Jeg trenger ikke s mye mat for bli mett og dette ble en barneporsjon s her ogs ble det langt under 600 kalorier.

Den fle gelen fr jeg n ned med1ssfersk appelsinjus i et shotteglass:p Og fra dag 3 skal jo alt drikkes morgenen og ikke 4 ganger i lpet av en dag, s m f med meg 120ml med den fla greia p en gang!:p

I morgen blir det kjttboller med blomklmos til middag! :D



#c9 #sunnhet #energi #matblogg #hverdag

n kommentar

lisarorvik

25.10.2015 kl.21:55

nsker deg en god sndag, jeg har konkuranse ukas blogg p min blogg. Bli gjerne med <3

Skriv en ny kommentar

Kristina - Pokerface

Kristina - Pokerface

27, Skien

Mitt navn er Kristina, og jeg er mamma til en gutt p 6. Er opptatt av trene, lage mat fra bunn og har flere hobbyer som jeg deler p denne bloggen:) Spr eller kontakt meg viss dere lurer p noe =) kristina_js@hotmail.no Pokerface p facebook Instagram - pokerfacedesigns

Kategorier

Arkiv

hits