Ny kostplan - dag 3 og 4

 

Dag 3

Frokost: Faste

Lunsj: Kyllingsalat med karridressing og valnøtter

Middag: Stekt laks med aspergesbønner marinert med smeltet smør og fersk persille


Kveldsmat: 20g mørk sjokolade

 

Dag 4

Lunsj: Roastbeef, kokt egg, lett majones, agurkskiver og valnøtter + et Brisk knekkebrød


Mellommåltid: Smoothie med bringebær og kokosmelk + søtning

Middag: Storfeburger(Angus) godt krydret med grillkrydder og pepper, 1 hel tomat i båter, noen skiver squash og grønn paprika + hamburgerdressing


Kveldsmåltid: En kopp te og 20g sjokolade




 

Enkle og gode retter :) Jeg ELSKER utvalget høgskolen har i salatbaren sin og muligheten for å kunne se ingrediensene!

2 kommentarer

Victoria Larsen

06.01.2017 kl.23:10

Fine måltider :)

Regine Ness Karlsen

06.01.2017 kl.23:13

Det så kjempe godt ut!

Skriv en ny kommentar

Kristina - Pokerface

Kristina - Pokerface

28, Skien

Mitt navn er Kristina, og jeg er mamma til en gutt på 6. Er opptatt av å trene, lage mat fra bunn og har flere hobbyer som jeg deler på denne bloggen:) Spør eller kontakt meg viss dere lurer på noe =) kristina_js@hotmail.no Pokerface på facebook Instagram - pokerfacedesigns

Kategorier

Arkiv

hits